lauantai 21. huhtikuuta 2012

Myötäkipua

Nyt saa parasta ystävää pitää henkisesti kädestä kiinni. Se reppana on nyt matkalla sairaalaan, ei se pysty nieleen mitään ja hyvä ku henkikään kulkee. Mä oon jo muutaman päivän tukenut sitä. Sehän tässä kärsii, mutta on tää mullekin tuskallista, kun rakas ihminen kärsii niin kovasti... Mutta toivottavasti tää tästä alkaa meneen parempaan suuntaan, eikä enää pahempaan. Oikeestaan mä en kohta enää tiedä, onko tässä enää mitään pahempaa kun se, et menis henki tolta tytöltä. Oikeesti, nyt, kaikki jotka lukee tän, toivokaa mun kans yhdessä et mun rakas paranee pian...


Päivitystä ! Rakas muruseni ystäväiseni ihanaiseni on nyt vielä yön sairaalassa, mutta olo on jo parempaan päin! Jeiii. Voitte vaan kuvitella, kuinka helpottunut ja onnellinen mä olen nyt. Hihii. Tuitui. Toivotaan et tästä ei tuon kunto enää romahda, vaan että aletaan nyt parantua. Siä se ressukka syö jätskiä. Yh. Mä tahon kans. Tahdon mun parhaan ystävän vierelle. En siis vaan sen jätskin takia, vaan siks et saisin olla sen lähellä. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti