lauantai 31. maaliskuuta 2012

Kaunis, rietas, onnellinen

Mä en vaan tajua, miten joku ihminen voi olla noin kaunis, älykäs ja hauska ihminen? Oikeastaan vois sanoa, että se on jopa melkein täydellinen. Luonnekkin kohdillaan. Hyvien arvosanojen vastapainoks sitä perus nuorisoelämää. Lyhyyden vastapainoks kypsyyttä, mitä puuttuu monelta tänikäiseltä. Se tyttö on aurinkoinen aina, tai ainakin lähes aina. Sen verran mitä itse oon tutustunu, osaan sanoa kyseisestä ihmisestä sen, että se on todella mukava ihminen ilman ennakkoluuloja. Ettei väärinkäsityksiä synny, sanon, että vaikka mä pidänkin sitä ihmistä täydellisenä, mä en ole kusessa siihen. Oon kuitenkin varma, että se niistä lukuisista miehistä, jotka haluaa ottaa sen vaimokseen, (ja kuka niistä saa) saa olla onnellinen ja ylpeä hyvästä valinnasta.

Kuva: weheartit.com

1 kommentti: